Drac falls for an intriguing but dangerous woman while taking a luxury cruise with the rest of the pack. Za reżyserię obrazu odpowiada Genndy Tartakovsky, znany przede wszystkim z pracy nad serialami animowanymi Laboratorium Dextera oraz Samuraj Jack. Ja na to szczerze - nie znam się na rowerach A on: "To mam coś dla Ciebie " Poszedłem. Copyright © 1998-2020 Filmweb Sp.

k. Pełna obsada filmu Hotel Transylwania 3 (2018) Hotel Transylvania 3: Summer Vacation - Paka Draka wybiera się na wakacje ekskluzywnym statkiem. Kierownictwo produkcji: Dorota Nyczek Jego oficjalna premiera miała miejsce 13 lipca 2018 roku[2]. Dźwięk i montaż: Michał Skarżyński Czas na spokojne żeglowanie i korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw statku - od upiornych zawodów w siatkówkę przez egzotyczne wycieczki aż po relaksujące opalanie pod światłem księżyca. Będą podróżować luksusowym potwornym statkiem. W końcu od codziennej pracy w Hotelu Transylwania trzeba kiedyś odpocząć. Learn more about our favorite supernatural family as they embark on a vacation on a luxury monster cruise ship in 'Hotel Transylvania 3: Summer Vacation.' The whole cast is back, with a few new additions, for Hotel Transylvania 3: Summer Vacation, opening July 13.. Directed by (1) Writing credits (5) Cast (61) Produced by (5) Music by (1) Film Editing by (1) Casting By (1) Production Design by (1) Art Direction by (2) Production Management (12) Art Department (24) Sound Department (19) Visual Effects by (353)